söndag 21 juni 2015

Armband!

 

 Hej!

Förlåt att det gått en tid igen.
Men denna gång har jag varit på utbildningen genom jobbet.
Jag fick lära mig hur ultraljud inom industri fungerar.
Det är två tuffa veckor med mycket kvälls plugga,
Men lite avkoppling blev det i form av två stycken armband.
Här ovan ser ni ett armband jag gör och säljer för barnhemmet
Hope And Love i Nepal.
Detta är gjort med bokstavspärlor och sötvatten pärlor.
Detta armband kostar 130kr inklusive portot.
Dessa armband kommer även att finnas i fler varianter 
och i olika prisklasser.



Här är ett annat armband som jag har gjort.
Detta har ett litet hänge och i det hänget hänger det en nyckel och ett hjärta med texten 
Made With Love.
Detta armband kostar 75kr inkl porto.

Nu ska jag fortsätta dagen med att tillverka lite fler armband till barnhemmet Hope And Love i Nepal.

Ha en underbar dag!

Carina och Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar